KKK

Mis aegadel on Go Green avatud ja millal saab tellida?

Meie veebilehel www.gogreen.ee on võimalik tellimusi esitada ööpäevaringselt. Go Green-il puudub füüsiline asukoht kuhu esemeid vaatama ja tellima saab tulla st kogu müügiprotsess käib läbi e-poe.

Ise on võimalik tellimusele järele tulla meie väljastuspunkti (Tallinnas, Lennuradari tee 11, boks 20). E-P vahemikus 9:00-18:00.

Kullerteenust pakume E-P vahemikus 9.00-18.00.


Mida tähendab 48 tundi ettetellimine?

Go Green lehelt saab tellida tooteid selliselt, et Teie tellimuse ja toodete väljastuse aja vahele jääb vähemalt 48 tundi. See on vajalik selleks, et saaksime organiseerida vastava logistika toodete kokku panemiseks ja transpordiks valmis panemiseks.

 

Mida tähendab miinimumtellimus?

Miinimumtellimus Go Green lehel tähendab seda, et ostukorvis peab olema vähemalt 30€ väärtuses tooteid selleks, et oleks võimalik tellimuse kinnitamiseks maksta. Miinimumtellimusega garanteerime, et meie kulud ei oleks suuremad kui toote rentimisest saadud tulu.

 

Mida tähendab kui kalendris on kuupäev punaseks märgitud?

Punane kuupäev kalendris märgib, et oleme uute tellimuste jaoks suletud.

 

Olen juba teinud tellimuse ning soovin tooteid tellimusse lisada/koguseid suurendada. Kuidas toimin?

Juba tehtud tellimust ei ole kahjuks võimalik ise muuta. Saate soovitud toodetele teha meie e-poes uue tellimuse ning kommentaariks kirjutada, et soovite väljastamist koos Teie poolt eelnevalt tehtud tellimusega (lisage tellimuse number). Kui juurde tellitav kogus jääb alla 30€ siis teavitage juurde lisatavatest asjadest meid e-kirja teel info@gogreen.ee. Kui põhitellimusele olete juba valinud kullerteenuse siis lisatellimusele ei ole enam tarvis kullerteenust lisada. Teavitage lisatellimuse tegemisest meid e-maili teel info@gogreen.ee.

 

Olen teinud tellimuse ja soovin tellimust muuta/tühistada. Kuidas toimin?

Juba tehtud tellimust ei ole kahjuks võimalik ise muuta. Kui soovite tellimuse tühistada tuleb seda teha (vähemalt 72h enne tellimuse täitmise tähtaega võttes meiega ühendust e-maili teel info@gogreen.eeTellimuse muutmiseks/tühistamiseks on meil vaja teada muudetava tellimuse numbrit.

 

Mida tähendab toote juures info, et kauba välimus võib vähesel määral varieeruda?

Selle infoga anname märku, et antud tootefotod on tehtud professionaalse fotograafi abiga ning reaalsuses võivad toote värvid ja välimus vähesel määral erinevad sellest mida näete tootefotol.

 

Kas ma saan Go Green e-poest tellida ka kui ei ole kasutajaks registreerinud?

Go Green e-poest saab tellida ka siis kui ei ole kasutajaks registreerinud. Registreerinud kasutaja eelised on eeltäidetud lahtrid maksmisel ning uudiskirja saamine, kus anname alati uutest toodetest ja pakkumistest teada.

 

Millal saan kasutada sooduskoodi?

Aktiivset sooduskoodi saate kasutada lisades soovitud tooted ostukorvi ning maksmisel täita sooduskoodi lahter ning see kinnitada. Sooduskoodi ei saa kasutada enam kui tellimus on edastatud ja selle eest on makstud. Go Green jätab endale õigus igal hetkel sooduskoode luua ja tühistada.

 

Kas e-poe hinnad sisaldavad juba käibemaksu?

Jah! Meie poe hinnad on eurodes ja sisaldavad kõik juba käibemaksu.

 

Kuhu saan kulleriga tooteid tellida?

Kui soovite tellida tooteid endani kulleri saate seda teha Tallinna ja Harjumaa piires. Harjumaalt väljapoole on tarne kokkuleppel.

 

Palju kohaletoomine maksab?

Kullerteenust pakume Harjumaa piires tellimustele mille ostusumma on vähemalt 30€.

Kullerteenuse ühe sõidu hind sellisel juhul on 25€.

 

Mida tähendab +/- 30 minutit tellimuse kättesaamine?

Nii kulleri kui ka ise kätte saamisega palume inimestel valida endale sobiv aeg. +/- 30 minutit annab vajaliku ajavaru juhuks, kui peaks meist/teist mitteolenevatel asjaoludel aeg pisut muutuma (näiteks liikluse tõttu).

 

Millal ja kuhu saan tellitud toodetele ise järgi tulla?

Kui olete märkinud, et tulete tellitud toodete ise järgi, siis tuleb seda teha tellimuse esitamisel märgitud ajal (+/- 30 minutit). Kui mingil põhjusel teil ei ole võimalik tellimusele selleks ajaks järgi tulla tuleb esimesel võimalusel, mitte hiljem kui üleandmise aja alguseks, võtta ühendust Go Green e-maili teel info@gogreen.ee ja sellest teavitada.

Ladu väljastab tooteid E-P vahemikus 9-18:00. Lao aadress, kuhu asjadele järgi tulla on, Lennuradari tee 11, boks 20 (Tallinn).

 

Mis aegadeks saab kullerit tellida?

Kui olete Go Green e-poes valinud transpordiks kulleri saate valida ostukorvis kellaaaja, millal kuller võiks jõuda (+/- 30 minutit). 1-tunnise ajavahemiku sisse ei ole arvestatud mahalaadimise aeg, mis võib olenevalt tellimuse suurusest ja kõnnitavatest vahemaadest varieeruda.

Kullerteenust on võimalik valida vahemikus E-P 9:00-18:00.

 

Millal saan tellitud tooteid tagastada?

Tagastada saad tooted toote lehel valitud lõpukuupäeval ostukorvis valitud kellaajal. Kui valisid tellimust tehes ostukorvis tarneviisiks ”kuller”, siis tuleb kuller tarneaadressile toodetele järele. Kui valisid tellimust tehes, et tuled ise toodetele järele, siis tuleb Ostjal tooted ise Go Green lattu tagastada.

 

Kas nõud peab enne tagastamist puhastama?

Enne nõude kastidesse tagasi asetamist peaks eemaldama suuremad toidujäätmed ja klaasidest vedeliku. Ühtegi nõud pesema ei pea kuna pesu ja hooldus on arvestatud rendihinna sisse.

 

Kuidas peab nõud pakendama peale üritust?

Renditud nõud ja tooted peaksid olema pakendatud samamoodi nagu saabudes ehk siis klaasid

vastavates kastides ning taldrikud enda kastides.

 

Mis juhtub kui osad esemed läksid ürituse ajal katki või on kadunud?

Ürituse ajal purunenud või kaduma läinud esemete eest, mis ei jõua meie lattu hooldusesse/pessu tagasi, võidakse esitada nende eest arve.

 

Kuidas on võimalik oma tellimuse eest maksta?

Tellimuse eest tasutakse kohe tellimuse kinnitamisel. Sobiva makseviisi saab kassas valida.

 

Soovin tellimuse eest tasuda ettevõttele esitatud arve alusel ülekandega – kas on võimalik?

Jah, on küll. Selleks saatke vastava palvega kiri  info@gogreen.ee e-postile koos soovitud toodete nimekirja ja kogustega.

 

Kes Go Green lehel makseid vahendab?

Go Green poe makseid vahendab teenusepakkuja Montonio.

 

Kuidas tean, et minu andmed on kaitstud?

Go Green küsib kliendilt vaid teenuse osutamiseks vajalikke andmeid ja hoiab neid turvaliselt oma e-poes.

Maksmisel sisestatud andmeid töötleb vahendusfirma Montonio ning neid andmeid Go Green ei jälgi ega hoiusta.

 

Mida teha kui mul on toodete või teenuse kohta pretensioone?

 Palume kirjutada igasugustest toodete või teenuse pretensioonidest kirjutada meile info@gogreen.ee mitte hiljem kui 72 tundi peale pretensiooni tekkimist. Vaatame Teie kirja üle ja võtame Teiega 3 tööpäeva jooksul ühendust.

Shopping Cart
Scroll to Top